środa, 2 kwietnia 2014

O mnie (1)

O mnie (1)
Może kogoś interesuje sama autorka. Macie do mnie pytania o bohaterów, o mnie, o sens życia? Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Postaram się więc odpowiadać mądrze. Postaram, ale nie gwarantuję. Zawsze pod tytułami o mnie będę się nieco wywnętrzać. Nie trzeba tego czytać (choć ten jeden wpis sugerowałabym, aby jednak przeczytać), ale będzie mi miło. Czasami w tej części pojawią się też pytania, czego chcecie od fan fika, jeśli stanę na jakimś rozdrożu i nie będę umiała sama zdecydować, a Duszek da mi wolną rękę lub uzna, że to moje opowiadanie i mam sama zdecydować. Liczę wtedy na was drodzy (naprawdę drodzy, to nie zwrot grzecznościowy, czytelnik to bardzo deficytowa i wartościowa osoba) czytelnicy. Niektórzy, pisząc na blogach, piszą dla siebie. Pisząc dla siebie zostawiamy u siebie, a nie publikujemy w Internecie. Inni piszą, że zakładają bloga, aby publikować dla znajomych, wtedy sugeruję ograniczyć dostępność. Ja piszę publicznie, więc mój czytelnik ma prawo wymagać, a ja mam obowiązek wziąć odpowiedzialność za to co piszę. Więc wymagajcie ode mnie i owe wymagania umieszczajcie. Dla mnie to też jest korzyść.
Z istotnych informacji to tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy