środa, 2 kwietnia 2014

Witam

Witam wszystkich
Chciałam zaprosić do przeczytania mojego bloga.
Będę umieszczała tutaj opowiadanie z gatunku fanfiction. Czego można się spodziewać? Na pewno skomplikowanej, wielowątkowej fabuły. Z opisu łatwo wywnioskować, że pojawią się postacie niekanoniczne, ale z pewnością będą mocno powiązane z bohaterami serii o Harrym Potterze. Będzie też dużo o przyjaźni i przywiązaniu oraz czasami sprzecznej lojalności.  Bohaterowie niejednokrotnie staną przed trudnymi wyborami lub wybór zostanie im zabrany i będą musieli sobie z tym poradzić. Dodatkowo pikanterii doda wampirzyca, nieskora dzielić się swoją historią. Za to bardzo zainteresowana wszystkimi naokoło.
Z ciekawostek ten fanfik ma swojego specyficznego Duszka. Jest sobie pewna osoba (później zawsze będę określała ją Duszkiem), z którą konsultuję to opowiadanie. Pomaga mi ona w logicznym rozplanowaniem wszystkich zawiłości jakie tu znajdziecie. Motywuje mnie i dba, abym pisała najlepiej jak umiem. Mogę tylko zapewnić, że bez owego Duszka nie powstałaby nawet linijka tekstu. Więc w tym miejscu dziękuję mojemu Duszkowi.
Jeśli chodzi o komentarze, ja sama nie lubię komentować, ale proszę, aby każdy po przeczytaniu wstawił jakiś komentarz. Nie musicie się rozpisywać, buźka uśmiechnięta lub smutna wystarczą. Ja rozumiem, że nie każdy lubi lub umie pisać szerokie komentarze. Ale z pewnością dużo bardziej docenię wypowiedzi dłuższe, a zwłaszcza konstruktywną krytykę. Spotkałam się parokrotnie ze stwierdzeniem, że nie będzie następnego rozdziału, póki nie będzie X komentarzy. Zabić za mało, za takie stwierdzenie. Niezależnie, ile komentarzy będzie, ja będę pisać tak długo, jak dam radę, ważne żeby był choć jeden komentarz.
Jeśli już teraz lub później macie jakieś pytania lub sugestie, piszcie. Jestem ich bardzo ciekawa i nie muszą być koniecznie ściśle związane z fanfikiem. To mniej więcej wszystko.
To mniej więcej wszystko
Z niepewnym uśmiechem
Darmir.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy